9. august 2007

posten har været her...



Her er feriegæster, hygge ved morgenmaden og så kommer posten med min første pakke fra webstriks fødselsdagsgruppe- Bente har sendt mig noget lækkert garn i dejligt papir som Rynke, vores hund er rigtig begejstret for. Feriepigerne, som er mine niecer (det er Christiane på fotoet) var sammen med Pernille vilde med bobleplastiken, som det også var pakket ind- og jeg sidder allerede og overvejer hvad jeg skal strikke... jeg tager lige et billede af garnet tæt på senere- 1000 tak til Bente i Hillerød for denne gave.

2 kommentarer:

Merete sagde ...

Hej Ellen. Det ser lækkert ud, det garn. Det er nok hjemmespundet, mon ikke? Det ku' være sjovt at se, hvad du fik af de andre fra fødseldagsgruppen. (Ja, jeg ved jo godt, hvad jeg selv gav :))
Kh Merete

Ellen Kathrine sagde ...

Hej Merete!
Ja det tror jeg også- kender du hendes garn da?