30. oktober 2008

garnudsalg = et par fritimer :-)

Josefine og jeg tog bilen til garnudsalg i Kolding i søndags- en dejlig lang køretur hvor hun sov både ud og hjem igen og jeg fik brugt en time på at se på garn og bruge næsten alle de penge jeg havde taget med- SKØNT med lidt fri herhjemme fra, hvor pernille var hjemme fredag med feber og snot og hvor det er tydeligt at mærke at hun bare vil op til mor hele tiden- og ellers er blevet utroligt "glad" for at smide sig på gulvet og tude i frustration over at der er kommet en tidsrøvende yngre model ind i vores hjem- det er så synd at se hende være ked af det og ikke kunne tage hende op eller hjælpe enten fordi Josefine er ved at bleve ammet eller fordi Pernille er så gal at hun ikke vil røres ved... pu ha- så dejligt med et par fritimer sidst på weekenden...

og her er link til den trøje jeg købte garn til i 3 farver: lys lavendelblå, meleret/tweed gråblå og meleret brun- er startet på strikkeprøven- og pind 3 passer fint- og mønsteret er enkelt startende fra halsen og ned- og hvis jeg kun får strikket en, ja så er der jo mulighed for at lave alt mulig andet af det dejligt bløde garn... PS: Det er blusen til venstre jeg faldt for- den var strikket op i small så jeg regner med at en medium passer til mig- og at ribben er god til at dække lidt over de ekstra folder på maven jeg har fået...

Ingen kommentarer: