2. marts 2008

sidste dag på barselsorlov



Ja så er det sidste søndag før første dag på arbejde igen- solen skinner og vi er på vej ud med hund og barnevogn for at gå en tur langs stranden. Min barsel sluttede fredag aften med TV2 koncert i Randers mens Pernille blev passet af Mormor og Morfar deroppe. De hygger sig sammen og det er så skønt at opleve. At natten til lørdag så blev med 5 timers afbrudt søvn det er så en anden sag...:-(


her er lige et nyt shot af den hjemlige hygge..


og mit strikketøj er der kommet gang i igen efter sidste søndag på strikkecafe på Industrien hernede i Esbjerg- jeg mangler kun de sidste par pinde rib i ærmegabet og monteringen af min lilla vest- så der skulle være en chance for at den kommer på i denne vinter/forårssæson... Fotos følger senere.

1 kommentar:

Made By Dorthe sagde ...

Hej Ellen.
Gad vide hvorfor jeg troede at allerede var startet på arbejde efter jul - hmmm...
Er Pernille faldet godt til i vuggestuen?
Jeg har i hvertilfælde kun hørt positive ting derfra.
Er det en god strikkecafé på industrien? Jeg har aldrig været der.
Er det stadig Garnhjørnet der står for arrangementet?
Ellen er det ikke muligt for dig, at aktivere rss-feeds på din blog, så jeg kan få dig tilmeldt hos Blogline, og derved modtage direkte besked når du opdatere din blog?
Held og lykke med arbejdet(er det ny?)
Knus fra
Dorthe :-)