8. april 2008

en dejlig morgen



uh ha nu er det længe siden jeg har skrevet sidst- men forkølelser og feber hos både Pernille og mig har floreret kraftigt det sidste stykke tid og taget energien til pc'en og så sidder jeg jo også rigeligt ved det apparat på arbejdet...

så billeder fra den sidste måneds begivenheder kommer ikke med idag- men I skal lige høre om denne dejlige morgen: Dennis har fødselsdag- han fylder 40 år idag og vi havde aftalt at lave morgenmadshygge og møde lidt senere- så jeg dækkede bord med flag, stearinlys, blomster, Rod stewart på cd'en, varme rundstykker, fødselsdagskort og en enkelt gave fra Rynke og Pernille. Han havde jo fået gaven fra mig som er et maleri til vores stue- skønne glade farver der passer perfekt over min strikke-hyggestol i det ene hjørne... En rigtig hyggelig familiemorgen- ja hvem skulle havde troet det for bare 3 år siden hvor vi endnu ikke var kærester, men bare arbejdskollegaer :-)

- og så en rolig køretur på 45 min med mine lydbånd og Michael Jacksons Billie Jean i radioen- rent guf og dejligt mildt vejr- foråret er på vej- og forkølelserne på retur...

Ingen kommentarer: