21. februar 2010

1 3/4 times middagslur

- ja jeg har vænnet mig til at Josefine bare sover når hun lægges ud i barnevognen- mindst 3 timer- med Pernille sad jeg på pinde og hun vågnede ved den mindste lyd udenfor- så vi gik og gik- ikke rundt om blokken men noget der lignede ad stierne bag parcelhushaverne i Esbjerg. Nu går jeg ikke længere med vognen- den er "flad" på det ene hjul- egerne er røget - og jeg gider ikke bruge tid på at skaffe endnu et brugt hjul til den 16 år gl. silver cross som vi arvede i 2007- nu er det vist barn nr 6 den holder til- kan den mon sælges som reservedele- jeg har jo fundet ud af at vi vist har været "in" med den type vogn- wauw... har det så hjulpet på humøret, fremdriften og overskudet- nej egentlig ikke og derfor tror jeg heller ikke er lækkert samtalekøkken eller wellnes badeværelse ville være lykken for Bisgaard-Larsen familien.. nå men nu er Jose plantet i sofaen med teletubbies- nej ikke længere- nu er hun igang med at rode idet legetøj jeg for 1 time siden ryddede op i kasserne- hele formiddagen har Pernille set Rasmus klump- 3 dvd'er for 90 kr- billigt. Dennis og jeg talte om at vi i princippet ikke mente tv'et skulle køre hele tiden- men at det enten var tv eller os.....forvirret- tjah- nu tuder tøsen med hovedet fuldt af snot og vil op og skrive på pc... så jeg fortryder at jeg læste mails og blogs i en time og ikke lavede arbejde som det var planen- mens der var ro... ugen er i øvrigt gået med en aftentur på skadestuen, da Josefine ved en fejl fik en af mine epilepsipiller i stedet for penicillinkuren- som var slut dagen før... hun blev ikke sløv tværtom- nej var vildt frisk indtil oo.30 hvor vi var hjemme igen- nå nu er det vist drikkepause her på stedet- ligesom på byggepladserne, kl. 09.00 : Vi skal have en morgen bajer- eller det der ligner...

Ingen kommentarer: