10. december 2007

Diverse trøjer til Pernille- hvem er designeren?




Vi har været så heldige at få rigtig meget brugt tøj til Pernille. Der har været noget hjemmestrikket ind i mellem. Her er bl.a. en lyserød trøje i A- facon med hætte som er utrolig klædelig til hende. Den ville jeg strikke til hende i en større størrelse og håber nogle kan hjælpe med at finde ud af hvad modellen hedder så jeg kan købe opskriften- jeg kan selvfølgelig også bare tage den med til garnforetningen og spørge .. :-)

Desuden har vi fået en rigtig dejlig trøje som min søster strikkede til hendes børn- jeg mener det er en Hanne Thorsen- men er ikke sikker- min søster strikkede i slut80'erne- start 90'erne en del Marianne Isager og lur mig om ikke garnet er derfra- det føles ihvertfald sådan- jeg glæder mig til at Pernille kan passe den om lidt tid- min søster har ellers givet det meste af deres brugte børnetøj væk til anden side- så jeg er utrolig glad for at elefanterne er kommet hjem til os..

4 kommentarer:

Christa sagde ...

Hej Ellen! Nøj - hvor er det nogle søde modeller :-) Jeg er især ret pjattet med elefantmodellen! Forstår godt, at du er glad for, at den er bevaret!
Ses på torsdag - glæder mig :-)
K.h. Christa

Helle sagde ...

Hej
Hvis du nogensinde opdriver den s�de poncotr�je s� m� du gerne fort�lle hvor ??
De er bare s�de begge 2 og det er rigtigt det ligner lidt en Isager model.Men skriv dog til Isager--Hun er rigtig s�d til at svare
MVH
Helle

Tineke sagde ...

Hejsa, jeg tror bestemt at den pinke ponchosag er et Navia mønster. Jeg skal prøve at finde det til dig.

Kh. Tineke

Helle sagde ...

Hej Igen
Nu har jeg opskriften--Hvis du vil "låne" så sig til
VH
Helle