26. december 2008

glædelig baghjul

så er lillejuleaften, juleaften, 1. og 2. juledag overstået for denne gang. Sørgeligt eller rart alt efter hvordan man ser det- vi har haft nogle dejlige dage men forarbejdet har også været omfattende samtidig med at have en baby og en lille rolling rendende om benene- plus så tit har jeg altså heller ikke lavet and med det hele i mit liv før- så om 20 år kører det hele nok på skinner ;-)

Vi havde en rigtig hyggelig juleaften med ikke skrigende børn- det var det bedste af det hele- men meget mærkeligt at alle gaver allerede var åbnet kl. 20 og vi var klar til kaffen 20.30. Men sidste år tror jeg vi faldt i søvn på sofaen sammen og gik i seng kl. 23. Det gjorde vi dog ikke i år- men det var nu alligevel lidt romantisk at ligge i arm i sofaen ... det må vi vist snart prøve igen..

idag har vi fået restefrokost hos Ann fra Pernilles mødregruppe- det er 2 mdr siden jeg så Tobias sidst- hold fast han er lige pludselig blevet stor at se på- ikke så babyet i ansigtet- er det mon også sådan med Pernille?

- jeg ved godt bloggen handler meget om børn og barsel og hjemlige sysler pt- men der foregår jo heller ikke så meget andet i mit liv - så bær over med min ensporethed den forsvinder nok efterhånden som der bliver tid til andre ting i mit liv igen :-)

var i Kolding til konsultation med min gl ankelskade i ttirsdags- MR scanningen har vist jeg har slidgigt og at brusken i anklen er meget nedbrudt- øv æv- det eneste positive der er at sige om det er vel at så må forsikringen jo da anerkende min 4 år gl. skade ifht at den har givet men- men meget kedeligt for så kommer jeg jo aldrig til at kunne genoptræne foden helt- jeg må bare glæde mig over at jeg har været i Nepal på vandretur en gang i mit liv- og så håbe at jeg kan tage en easytur engang senere.. nå nu er der grædende børn i alarmen- jeg vil slutte med at ønske et godt nytår til denne internet verden :-)

1 kommentar:

Jane sagde ...

Og godt nytår ønskes til dig og din familie også.