19. december 2008

lysere up-date

Mit humør blev klart bedre onsdag eftermiddag da vi gik vores sædvanlige hundeluftetur mens Pernille og jeg snakker om busser, biler, hunde, helikoptere (dem er der mange af i Esbjerg- de flyver off-shore) , nisser og lys i haver og vinduer og meget andet. Som det ses var vejret fantastisk og pigen i godt humør hvilket i sig selv smitter.. Nå men jeg fik luft til hjernen og sluttede torsdagen af med en dag til dag plan med de ting jeg og Dennis skal lave her op til jul. Så behøver man ikke tænke at man skal nå alt lige nu- for på planen er det jo først i morgen osv...

I dag har jeg fået lavet pebernøddedej da Pernille, hendes far og jeg skal hygge med det i morgen, mens Josefine ser på. Pernille snuppede telefonen her i eftermiddag og fik trykket så meget på knapperne, at der efterfølgende var en mand som ringede og spurgte om vi ville noget ? Nej egentlig ikke :-)

3 kommentarer:

Lea sagde ...

Ja, nu varer det ikke så længe før vi går imod lysere tider, det er så dejligt at tænke på. Det lyder godt med små og overskuelige planer som hurtig kan ændres.
God week end og god jul.

Tineke sagde ...

Åh, det var godt Ellen Kathrine, og godt med nogle planer, men husk nu at indlægge en fridag til dig også :)

Made By Dorthe sagde ...

Hej Ellen Kathrine :-)

Dejligt at høre humøret er blevet bedre, nogen gang skal der bare luftes lidt ud.

Jeg vil lige ønske dig og din familie en rigtig glædelig jul, samt et lykkebringende nytår :-)

Måske vi skulle finde ud af at mødes over en kop kaffe og lidt strik, kunne jo desværre ikke komme da du hold Strik-in, men vi bor jo tæt på hinanden, så mon ikke det skulle være muligt at finde ud af noget - engang...?

Mange julehilsener fra
Dorthe :-)